Bij Sportjoy staat groepssfeer, elkaar aanmoedigen en helpen op de eerste plaats.

Daarom gaan al onze lessen live in onze leszalen door.

Zumbadinsdag 20u
donderdag 19u30
zaterdag 10u
BBBmaandag 20u
woensdag 09u
donderdag 18u15
Cyclingdinsdag 19u
woensdag 19u
donderdag 20u30
zondag 10u
Synergydinsdag 20u
donderdag 20u
vrijdag 09u
Challengemaandag 19u
dinsdag 19u
Yin Yogamaandag 20u15
Pilatesmaandag 19u

Zumba

Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans. Bij Zumba worden fitnessoefeningen op muziek gedaan. Deze lessen duren telkens een uur.

groepslessen

BBB

Een energieke les waarbij kracht- en cardiotraining gebruikt wordt om de billen, benen en buik te trainen. Deze lessen duren telkens een uur.

Cycling

Tijdens de lessen Cycling wordt er gefietst op je eigen niveau. Door een FTW-test te laten afnemen door een van de fitnessbegeleiders, wordt uw conditie nagegaan. Op deze manier wordt er actief en opbouwend aan een betere uithouding gewerkt. Deze lessen duren telkens een uur.

Synergy

Synergy is een ideale les voor zowel beginnende als gevorderde sporters. Door onze coach worden er maandelijks nieuwe oefeningen geprogrammeerd. In een doorschuifsysteem komen zowel kracht, balans als core oefeningen aan bod.  Voor een optimale begeleiding werken wij in groepen van maximum 10 personen. Deze lessen duren telkens een uur.

Challenge

Hou je van uitdaging? Dan is Challenge iets voor jou! In deze intensieve les worden kracht, core en uithoudingsoefeningen gecombineerd. Een persoonlijke begeleiding wordt aangeboden doordat wij in groepen van maximum 10 personen werken. Deze lessen duren telkens een uur.

Yin Yoga

Yin Yoga bevat zittende en liggende houdingen die voor langere tijd worden aangehouden. Het werkt diep in op het lichaam, de spieren en verbindende weefsels zoals het bindweefsel, de ligamenten, de pezen en gewrichten. Deze les duurt een uur.

Yin Yoga

Pilates

Pilates bestaat uit een reeks vaste, opeenvolgende oefeningen die worden beoefend op een mat. Hierbij worden alle spiergroepen geactiveerd en train je op het correct bewegen vanuit de “Core” of “Powerhouse” zoals dit in Pilates wordt benoemd. Dit omvat de buik, de lage rug en het bekken. Deze lessen verbeteren je houding kunnen helpen om rugklachten te voorkomen.